Nytt år nya tag! - Första dagen på året

Lämnar ett helt okej år bakom mig och börjar på nytt.
Några av 2011:as plus & minus.
+ Sommarn,helt underbar. Fin häst och fina vänner.
+ Alla skratt,har nog aldrig skrattat så mycket som under 2011.
+ Vågat vara med på hoppträningar för Roland och hoppat på seriehoppningen.
+ Gjort om mitt rum,det är skitsnyggt nu gämnfört mot förra.
+ Skerike masters,alla dagar/nätter mina homies.
- Att två av mina fina djur dog, Rest in peace Rayman & Fiffi. (Även många av hästarna i stallet,men dem ''tillhörde'' inte mig)
- Att min självkänsla/mitt självförtroende gått upp och ner,och har brutit ner mig massor av gånger.
Skrev fler plus än minus för det fler plus med det här året än minus,dess utom vill jag inte sitta och leta dåliga saker.

Tänker börja detta året med att tänka positivt på allt,vad det än är så finns det alltid något positivt.
Tänker inte heller låta andra bestämma och tycka i mitt liv,jag sköter det bäst själv.
Har man inget vettigt att säga så behöver man inte säga det.
Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker och säger istället för att bara lita på mig själv.
Ska lämna allt vad andra tycker bakom mig,det är bara jag som kan avgöra vad jag borde/inte borde göra.
Jag ska stärka mig själv under detta år,ska bli helt mig själv,växa som person. Jag kan,jag vill jag ska.
Mina nyårsölöften:
  • Sluta äta godis,bullar,kakor,glass osv.(Äter när det är som efterätt,för det hör till middagen lixååååm.Får se hur det blir med läsk sen).
  • Inte säga hata.
  • Sluta svära.
Återkommer med mina ''hästmål'' för året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback