Heavenly Dreams 'Heddan'


Bild på Heddanloppan ♥

Heddan kan jag än så länge inte säga så mycket om. Känner henne inte helt ännu .. Men det är på g ;)
Kan i alla fall säga att hon är en helmysig tjej och en klippa när det gäller det mesta. Hon är vad många tycker svår har jag fått höra, men efter vad jag vart med om för hästar (Grodanboll,Hjärtat&Zoya) så tycker jag hon är en väldigt enkel dam. Men som alla andra varmblod så behöver dom mycket och det är det som gör henne svår. Tror jag

Hon är en helfestlig tjej att rida ut på, tittar lite på saker men bryr sig inte mycket. Hon har väl hoppat till en gång med mig kanske :p 
Även helmysig att rida i paddocken på hon är lite stel, men det får man ju vara efter att ha vart mammaledig ;) men de märks att hon kan och hon vill. Kan även säga att hon kan pass och tölt, vart med om båda :p hahaha sötnosen men det går alltid bra tillslut.
Håller fortfarande på att "knäcka Heddanmanualen" som ägaren säger, så ett bättre mer rättvist info får komma om henne senare när jag kan mer :) och även mååånga fler bilder :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback