Dagens vill ha

och fredagens ridpass !
lite efter på att skriva ibland ehe ! :D Just nu däremot så sitter jag i min rosa sparkdräkt och ska om någon timme dra mig ner på erikslund .. Ikea står på dagens att göra lista ... idag blir det däremot att ta det sakta så allt följer med ;)

Okej, i fredas så tränade vi på samma sak som i torsdas, vilket inte var helt okej alltså ! För dom där ensilagebalarna var skitläskiga så hon var spänd som fasiken vid den kortsidan.. Vilket ledde till att jag försökte jobba så mycket som möjligt där för att hon skulle slappna av och lyssna på mig helt. Vilket hon tillslut gjorde helt i skritt i traven var det däremot lite jobbigare ! så jobbade en hel del på den volten i båda varv i trav och för att inte vi skulle bli så snurriga så slog vi in och trava på en 8volt och gjorde halt vid a och c och lite skänkelvikningar.. Tillslut blev jag faktiskt lite glader över henne, hon var jätte duktig när hon mjuknade lite alltså  :)

Dagens vill ha !


Gold Medal Legacy från Hööks.. Jag älskar den grå rosa ! vill haaa :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback