Busy tjej! (Hela veckan i en text=Långt inlägg)

Har varit ''upptagen'' hela veckan = bloggen fick lida.
Har knappt hunnit vara hemma och när jag väl varit hemma har jag halvsovit av trötthet eller helt enkelt sovit.
Så jag drar igenom veckan som gått lite snabbt.
Tisdag: Träffade Jenny på stan lite efter lunch och kollade runt lite och köpte en tröjis. Fikade med Ida,Emma och Tova och sen åkte jag till stallet med Jenny. Gjorde ingenting där,men hade ungefär lika mycket att göra där som hemma så jag pratade lite och åkte hem efter det. Käkade kebab med mina homies och sov hos Ida!
Vi kollade på Julias ögon & The last house on the left. 
Onsdag: Vaknade hos Ida och blev bjuden på nobelmiddag ala Ida ;)
Packade ihop och åkte hem,packade upp och böt om till stallkläder på en kvart och åkte sedan till stallet,tog hand om hästis och åkte vidare hem.
Torsdag: Åkte till stallet och tog hand om Mountain som inte riktigt mådde 100%
Åkte hem med Ella och kom sedan tillbaka och sov över hos Anna & Niki som bor i Lena & Rolands hus när dem är borta.
Vi kollade på hockey,spelade spel och käkade spicy..
Fredag: Vaknade halv elva och låg och kollade på lite saker med Ella på hennes telefon.. Sen åkte hon hem och jag tog hand om Mountain,sen käkade jag lunch och tog hand om Patchanga och åkte hem.
Lördag: Klockan skulle ringa 06:55 men jag vaknade 10 minuter tidigare av en lite onormal dröm.
Var i stallet halv åtta och vi började släppa hästarna, och ja,jag orkar inte förklara vad jag gjorde en hel dag i stallet men jag jobbade istället för Jennifer för hon var i Stockholm.
Skrittade lite på Patchanga innan jag åkte hem,stackarn är halt :(
Söndag får ett eget inlägg,som kommer upp snart eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: ida

BÄSTA SKERIKE MASTERS <3 hahah ala ida ;)

2012-01-09 @ 22:56:53
URL: http://kaktusar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback