varför skaffa sig ett jobb ...

... när man inte kan sköta det ?! ursäkta mig, jag är väll lite mer sne än vanligt .. seg dag i skolan, även om mitt photoshop är helt fixat nu ♥ älskar att ha en datorkunnig lärare som kan fixa photoshop åt en även om han inte kan ren svenska :p hehe Så där ser ni hur min dag har sett ut.. Jag har lekt elkunnig och haft svenska samt en datalektion på 40 min ! äälskar att gå en yrkesförberedande linje om de hette så :p vi har typ tre lektioner om dagen och då är el oftast två av dom, eller så blir det en data för att vi inte har rätt lärare :p

men i alla fall till saken varför blir man busschaffis om man inte kan sköta sitt jobb ?! om vi som ungdomar inte får komma på bussen efter att den har åkt från sin hållplats, varför i hela helvetet får då gamlingar det?! och varför skaffa sig ett jobb som busschaffis om man är så virrig att man inte kan stanna när någon klickat på stopp? det måste ju vara mer eller mindre pinsamt för vl att folk på bussen måste skrika åt busschaförena att dom ska av. Det här är något som händer allt för ofta nu och det gör mig jätte sur! Även om de nästan aldrig händer mig peppar peppar ta i trä.



Får leva på att jag snart ska åka till H :D håll tummarna för mig så lovar jag att det går bra ;) hahah eller ja, jag hoppas på den i alla fall ! går det som förra gången så då jävlar gillar vi den :)
puss från en lite gladare tjej som fått skriva av sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback