Tjenixen,

Tjenaretjenare.
Idag har jag varit i skolan som vanligt,haha.
Vi hade en timmes håltimme och jag och Moa och Johanna åkte hem till Moa och käkade skorpor.
Sen hade vi en massa sega lextioner och sen fick jag åka hem,intressant?
Efter skolan åkte jag till stallet och pysslade massor med Mountain.
Jag och Anna skulle ut och skritta,och jag trodde inte att det va så kallt.
Så jag tog bara ett länd-täcke på hästen och inte så mycket kläder på mig själv.
Efter 5 minuter började jag frysa.
Efter 10 minuter kände jag inte fötterna eller händerna.
Efter 45 minuter flydde vi in i stallet,isbitar!
Jag ska ta vinterjacka,sockor och vantar imorgon!
Men nu vet jag det iallafall.
Mysigt var det endå,och varje tråkig dag vänds upp och ner till världens bästa dag när jag är i stallet.
Det spelar ingen roll hur ledsen/trött/sur jag är,hästarna(Mountain&Patchanga) kan endå vända på mitt humör.
Nu ska jag snart gå och sova,är supertrött.
Så vi får höras mer imorgon,kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback