tänk om tänk om ...

alltså, tänk om jag fick göra nått annat än att vara i skolan hela dagarna.. jobba, va i stallet .. va enkelt mitt liv skulle vara när jag slipper somna på lektioner. visst jag vill bli elektriker, ohja jag älskar min skola.. Tycker det är skitkul med el.. men .. allt har inte bara ljusa sidor :(

därav har jag inte skrivit nått :p hahha sitter och leker lite med en annan bloggskaparsida än blogg.se... förrädare yes i am! men det är lite kul och skapa designer till annat och lära sig nytt.. och jisses blogg.se är ju rena progrejjen mot allt annat xD hahahaha, i alla fall mer än det jag testar nu.. men kul är det.. men kommer nog alltid vara trogen blogg.se :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback