skolinlägg

För alla intresserade så är jag i skolan.. Försov mig imorse så är ju inte direkt på det bästa humöret. Men det funkar:) förutom det härmed att min mellanslagssak inte funkar som den borde..men lite damp tryck på den så blir det säkert bra.. ehe ! 

Kollade nyss in facebook och fick typ tuusen meddelanden om att en tjej har tagit en av mina bilder.. jag börjar bli så trött på alla p12s som inte fattar att mitt är mitt ditt är ditt ! man tar INGENS bilder utan ett tillstånd. Den här dagen ser inte ut att bli nå bra kan jag lova:( trött och grinig och så funkar inte mitt mellanslag heller :/ hahahah
livet är en dans på rosa rosor ! Men en sak mina läsare.. Ta respekt för andra människor och fråga, en stulen bild kan trots allt leda till böter. Även om många inte känner till det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback