Seriehoppning del 1

Hejsan hoppsan!
Idag red jag först på lextion,hoppade Choko.
Hon var precis lagom pigg och lyssnade super.
Hindrerna var först tre-studs sen två galoppsprång ett hinder och sen tre galoppsprång och ett hinder.
Sprången blev perfekta och avstånden stämde.
Jag är jättenöjd!
Senare på kvällen fick jag reda på att jag fick Romadina på seriehoppningen.
Vi började rida fram och så och jag hade en rätt bra känsla.
Väl inne på banan kom jag i lite undertempo till första hindret som var ett kryss och hon rev.
Men resten av banan gick rätt bra och jag är i helhet ganska nöjd.
På kritiklappen stod det: Lite undertempo i början,därav rivning.Bra vägar,mycket bra sits,bra hand.Mycket bra ritt!
Taggar inför nästa gång,då jävlar ska jag komma runt banan felfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback