sånna här intressanta skolinlägg gillas (y)

hahahhaha eller hur ? ;) Ska i alla fall ut till H idag och längtar som fan. Ni får hålla tummarna för mig så att jag inte gör bort mig på hästryggen.. måste visa vad jag går för ! Ska även bli kul då en av mna föredetta lärare(som fick igång mitt intresse för isisar igen) tydligen har flyttat dit med en islänning nu :D ska bli lite roligt och se vad det är för en :) Men absolut roligast ska de bli att få träffa H och bäbis igen :) hahhaha har längtat som fan (a)

men nu ska jag jobba slutar 11.25 så det är ju inte så lång tid kvar..

Påtal om inget så sätter en kille på "fest hos mange" en annan kille skriker "håll käften!" skön klass med massa killar mjaa lite... Och medans jag skriver om skolan kan jag säga att jag näst intill hatar skolsköterskan! Idag gick jag dit och typ de enda hon sa va att jag borde byta linje! jag e sjukt arg.. går den här linjen för att jag har en dröm !! men jag kanske ska byta så hon slipper tjata.. har en del fina ord jag skulle vilja kalla henne.. men ibland måste man lägga band på sig själv.. tyvärr. 

Ska även vara på gymnasiemässan
Onsdag:
Klockan 16.00 till 20.00
Torsdag: 08.30 till 12.00
Så är ni där ta och titta förbi Wijmanska och säg hej lite grann ;) så jag inte bara står :p
Hoppas på att kunna slänga upp nån random bild ikväll, ska jobba på det :D



Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: gör de :D

2011-10-14 @ 12:04:18
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

mysig header :)

2011-10-14 @ 12:16:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback