såndagnärmanintevetvaddetskaståhär

Neeeej fan nu är det dags att lillfisen bryter moas "segerrad" :p hahahah ! har inte haft något större att skriva ehe ! :p men fan, man lever ju bara en gång så ni får leva med det ;) har faktiskt legat sjuk i min säng typ heela fredagen slapp skolan men åkte dit i typ 20 min :p hahah så låg väll i sängen från 10.00 till 17.00 och sen hamnade jag i mormors och morfars säng mycket bättre men fortfarande suuuper trött.. och sov väll ytterligare tolv timmar om inte mer där.. gick upp en timme innan moster kom och spenderade sen hela dagen vaken(its amazing!) tills alla föll ner i sängarna och tvärslockna vid typ halv 2..

efter 5 timmars kortspel så var jag ganska slutkörd... min hjärna funka inte riktigt dom sista timmarna :p HAHAHA syntes på hur de blev mellan oss.. ehe började med att att mami satte dit oss tre gånger på raken.. sen kom jag med mina 5 gånger och dynga dit dom ganska bra.. hade 205 poäng tror jag de va(kan vara helt fel men inte över 260 var de inte) och slutade med att dom andra två hamna runt 500-600.. sen slutade jag på typ 1000 poäng medans dom låg på sådär 700 ... HAHAHA alltid jag som förlorar.. pokerface?! DEN måste jag träna på ehe ... 
. . . . . expert på att rodna . . . . .

Men men va i alla fall till käre H idag och det gick väll bra, på ett vis men på ett annat åt helvetet :o men har ju inte ridit henne på en vecka och det kändes att jag på så kort tid har börjat tappa henne .. bläää ! men vafan fick ju beröm så det såg säkert bättre ut än va de kändes hahahha och så stog ju lillskiten och skrek efter mamma som blev stel som en pinne varenda gång han skrek.. blev tillslut nästan lite arg.. men de försvann tack och lov fort :D

slut på novellen.. skriven och redigerad av Emelie Hentunen, tack för att du läste ;)


den fick jag på gymnasiemässan :D så sjukt söt ;) och tack R som använde sin smartphone för att ta kort eftersom min jävla dumphone inte var något bra på de... den satt i alla fall fint i magen, go va den med :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback