Några dagars icke uppdatering..

Hejsan!
Det här kommr antagligen bli ett väldigt långt inlägg då jag inte uppdaterat alls bra på flera dagar..
Ledsen för det.
Kan börja med att säga att i torsdags hoppade jag Serenad på rolands hoppspecial.
Jag tycker att det gick rätt bra,måste bara tänka på rida på lite mera,kan ju vara lite försiktig med farten,hehe.
Men hästis skötte sig super och jag är helnöjd över henne iallafall!
På fredagen gjorde jag inte så mycket speciellt,bara det gamla vanliga med Mount och Putch.
Igår åkte jag till stallet runt 12 och borstade på Patchanga,sen åt jag mat med folket.
Gick en sväng med Linn & Electra,och sedan mockade jag åt Patchanga.
När jag var klar på Rocklunda åkte som sagt jag Janni & Eliott till Skerike och shettisarna.
Dem va supersmå hihihi.
Vi mockade och bytte vatten och så i boxarna,sen plockade vi in dem från hagen ocb borstade lite blixtra & gaston.
Sen skulle vi ut och köra,jag & Janni med Blixtra och Eliott & Marie med gaston..
Det var askul men lite läskigt när det gick fort och vagnen hoppade..
Jag höll i mig i kanterna samtidigt som jag dog av garv.
Blixtra sparkade bakut massor av gånger och skvätte massor av lera på oss.
Jag fick ont i magen av skratt,blixtra är så busiig!
Men sen selade vi av och borstade av dem,och fixade det sista.
När vi satt och väntade på Janniis pappa så lekte vi lite med fölet och hon bet J i kinden,hahah!
Nästa vecka åker jag med igen,det kommer bli awesome.
Älskar dig sötnos!
Snart ska jag åka till stallet och borsta lite på Electra (kan förklara i ett inlägg senare) och sedan rida på lextion.
Ha en så bra dag!

Kommentarer
Postat av: Janina

åh hahaha.. jag dör.

Vi hade det bäst, och min kind är svullen!

Hoppas jackan blev reniren hehhe.

nästa helg kommer lätt bli bäst!

i love u 2! <3

2011-10-30 @ 10:31:29
URL: http://janin-aa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback