mobilblogg funkar icke

Hade postat en mobilblogg igår då jag hade lite stressigt,men icke sa nicke den kom inte fram.
Men jag var iallafall ute och skrittade med Jenny igår,mys!
Tog på mig en extra tjock jacka,vantar och filt på både mig och hästen den här gången och vi frös inte!
Sen fixade jag klart i stallet och åkte hem och dushade.
Efter de tog jag en 4 minuters promenad hem till Ida.
Vi käkade först pizza och sen kolla vi på Allt för min syster,asbra film!
Om jag hade kunnat gråta till film skulle jag bölat ihjäl mig,för den var verkligen jättesorlig.
Efter den var slut satt vi bara och snackade massa skit och strax efter elva gick jag hem igen.
Nu ska jag snart byta kläder och åka till stallet och sköta om finaste Putchii.
Toppade svansen och hovskägget igår och idag ska jag nog börja rycka manen lite,den har börjat bli lång igen,sen ska jag nog försöka hinna putsa lite och så.
En riktig pyssla om P dag :D
Men vi hörs senare ikväll,då kommer det nog upp bilder från gårdagens mys-skritttur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback