jag gråter bara när molnen gör det med mig

Ehe ! aningen osocial tjej idag känner jag.. min "rätta" dator funkar inte så jag måste använda mig av den jobbiga skoldatorn.. som funkar lite som den vill... kassa tangenter eller vad heter kan jag lova ;o måste typ sitta och verkligen trycka på dom för att de ska funka och mellanslag har ju sitt eget liv.. ingen gång kan den använda ett mellanslag antingen är det inget eller minst tre.. yay ! eller? Badar för tillfället i läxor.. prov på torsdag och inlämning på fredag.. tufft från att inte ha haft en läxa på två år.. ehe, inte min dag alltså ..

Var i alla fall ut till prinsesshästen igår, borstade och mös lite, vilodagar är ganska mysiga kan jag faktiskt! Sötnosen kladdade ner halva mig med lusernen(lusern?) om det nu heter exakt så :p ungefär i alla fall (a) och jag fick precis mer damp än vanligt på den här datan... sökte på lusern i fältet och tror ni inte att den säpiga saken gjorde så jag kom in på en blogg ?! GASH VAD JAG HATAR DEN HÄR DATAN !!!! och samtidigt hör jag min datanörds röst när han säger att det inte är något fel på själva datorn(uttalat extra tydligt) utan mjukvaran........ 
ehe ingen glad tjej idag inte... ajja ni fattar nog mitt blogghumör och jag ska nog lägga ifrån mig datan innan jag kastar den mot min garderob och förstör den med ... dax att läsa så jag får lugna ner mig.. humöret på topp och jag vill ha glass :p välkommen in i en av mina dåligare dagar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback