jag älskar varje steg vi tar ! ♥

Sista ridturen på Heddanloppan tills jag kommer hem från finland :( känns hemskt ! helt seriöst ! Vi börjar i alla fall hitta knapparna hon och jag. Varje gång ramlar en ny peng ner ! Går i alla fall åt rätt håll och hon är helt amazing snäll av sig !
hahahah idag skulle vi ta en korttur i skogen blev lite klättring och ehrm.. försöka gå under ett nedfallet träd.. gick inte så bra för oss där kan jag lova.. Först kör hon mulen rätt in i träder sötnosen hahaha och sen när vi ska försöka igen så smäller min hjälm i i trädet.. hon backade och vi var tvugna och kö en omväg :p hahaha lyckade tjejor vi alltså ;) inte van vid att ta mig genom sån terräng med en "större" häst ;) är ju van vid lilla storhästen zoya som man lätt kunde ta sig fram överallt med :D

"Måste ju inflika att dagens pass var det finaste och mest samspelta ever mellan E och Heddan. Det såg riktigt fint ut i travarbetet i bägge varv idag. E börjar knäcka Heddankoden! (Och det är minsann inte det enklaste kan jag lova.) Hur som helst. Jätteroligt att få stå bredvid och se på hur fint min fina tjej faktiskt kan gå när hon släpper till!

Hoppas de kan få åka ut och träna lite tillsammans sedan, bara lilleman är avvand ordentligt."
Ägarens ord om dagens ridpass ! Får så jävla bra självfötroende av att läsa såntdär :) hoppas det fortsätter så!

Känner även att det börjar urarta sig till något riktigt här och att det bara blir bättre och bättre :) Allmänt nöjd över dagen, jag och den hästen kommer nog ha många roliga stunder tillsammans.. Blondiner till sinnet båda två ;) ni kan inte ana hur mycket jag skratta när hon gick in i trädet, stackarn :p

Ja jag är medveten om hur mina fötter ser ut ! skyller på för långa läder :p
bild tagen av Jossan(Ägaren) från dagens pass, när hjälptyglarna fortfarande satt på.(Tar av dom efter ett tag)

Fina flickan efter passet och träningen från marken ♥
Kärlek till den flickan !


Moas comment: Schteeekigt emelie,ni ser ut att passa skitbra tilllsammans! Kul :D

Kommentarer
Postat av: jossan

Kul att du har blogg! Har följt Jossan och heddan länge :D

2011-11-01 @ 07:44:31
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Nelly

Fin travare :)

2011-11-01 @ 13:05:25
URL: http://njidon.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jätte fina! :)

2011-11-01 @ 14:22:18
URL: http://trappalanda.blogg.se/
Postat av: natalja och ridtravaren hillbilly :)

fin häst! lite lik min ;)

2011-11-02 @ 12:26:09
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback