Jag älskar måndagar !

Kan jag förresten lova er att jag inte gör ! hahaha ! Vaknade genom att jag typ flög upp ur sängen imorse då mitt alarm som börjar sådär högt pang bom från ingenstans och min käre mami kommer in genom dörren samtidigt och typ fräser åt mig att klockan är 6. Godmorgon Sverige ! Tack och lov att jag skulle upp och duscha då.. ananrs hade de blitt jobbigt att somna om kan jag lova !

Så var de en sak till. Mitt busskort var borta. Jag trodde faktiskt att den låg i plånboken där den brukar ligga. Går till bussen och upptäcker sen att oj mitt busskort ligger inte i väskan. hehe smart tjej.. kanske lite blond?

Så ja, slutsats. Jag kommer försent till skolan ! nästa i alla fall :p bilen är räddaren i nöden sometimes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback