intresseklubben antecknar !

hahaha datorlektion i skolan(kolla va bra jag är som skrev 'dator' istället för 'data' ehe!) alla sitter och följer med på lektionen.. sen frågar en kille om man fick papper på det han gick igenom.. självklart var svaret ja och alla killar i min klass(alla förutom två) kollade sedan ner och håller på med sitt på datorn :p 

intressant, jag vet ;D moa får stå för stallupdaten nu .. jag ska nämligen inte till stallet så mycket den här veckan.. i alla fall inte på veckodagarna.. möjligen att jag åker ut till hjärtat och rider.. en vi får se hur de blir med den :/ måste ju matcha ihop mitt schema med C och det är inte alltid det lättaste.. 
H, den mystiske åker jag nog ut till på fredag.. kanske något i veckan, vi får se planerna är inte så stora än.. men ut vill jag ;) saknar henne lite (a)

bara så ni vet :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback