hungrig tjej !

Hejsan allihoppa !
har haft mega mega mycket att göra nu den här veckan som vart.. skolan tar kååååååål på mig just nu !! två prov kvar imorgon, måste läsa ut en hel bok som jag inte börjat läsa.. tack och lov läst nästan hela tidigare och så måste jag läsa igenom typ halva min elbok för att klara effektprovet.. fick blackout idag på själva provet.. fastnade på en sak och sen var det kört .. bara plugga vidare och klara mig galant imorgon ! på båda proven ! :D

Sen efter imorgon är det äntligen loooov ♥ planerna är:
Fredag: Först skola och mina jävla prov, sen skynda hem hem fort fort och sen åka ut till prinsesshästen H och ta en tur ut troligen :) resten är fortfarande oklart
Lördag: Min personliga sova ut fullständigt dag ! blir troligen att träffa S och dra en bio, paranormal activity 3 here we are ! resten oklart (håller INTE på med all halloweentjafs ehe ! uppfostrad så och kan bara inte ändra på det.. än)
Söndag: Troligen åka ut till prinsesshästen och sen vet jag inte ..
Måndag: Prinsesshästen (?)
Tisdag(tvättstugen för min del!) - Onsdag: allmänt skit och packa packa packa ;)
Torsdag - Tisdag = FINLAND ! Båten dit och hem blir grymt ! Med mormor, lillskiten och mostrarna, kameran följer självklart med ;)

mer än så har jag inte planerat.. men helt plötsligt fick jag en mening i hela inlägget ! its amazing ! ber igen om ursäkt för min ... inte så braiga uppdatering.. ska bättra mig när lovet kommer ! håll tummarna för mig imorrn måste sätta båda proverna nu och INTE köra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback