gymnasiemässan 2011

de va fan de roligaste, jobbigaste, kuligaste och tråkigaste jag vart med om. På en och samma gång ehe ! kände mig lite ensam som den enda ettan men treorna verkade acceptera mig helt okej.. hade tillslut ganska kul faktiskt :) jag har inget mer att skriva.. men önskade att det varat längre..

skulle ju egentligen med tovii till rockiiis imorrn men det blir inget av det.. men på fredag åker jag ut till H i alla fall ♥ längtar jätte mycket kan jag lova :) men nu ska jag röra mig mot sängen, puss på er :*

blir en riktigt update på fredag och förhoppningsvis en bild på mig och min troligen blivande stjärna..
puss

update
kommit på att det är ingen idé för mig att se "olyckor" med hästar som folk lägger upp på fb.. blicken av benet som är så skört att det bara går av och hästen som fortsätter springa utan hov som sitter fast.. den blicken kommer jaga mig bra länge.. fyfan, va hemskt ! och har man inte hjärta för att tycka att det är hemskt.. då vet jag inte vart jag tar vägen.. skulle nog aldrig mer prata med en person som inte har hjärta att ta åt sig av det, kille eller tjej.. finns en gräns, "hästen ska va på macka" den tål jag.. men inte sånt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback