glatt humör !

kan lova er att mitt humör stiger även fast de bara blir gråare och gråare om dagarna nu ;) ska åka ut till prinsesshästen, har loooov och allt är bara prima ! helt underbart kan jag lova ;) 
Idag när jag åkte hem hade de även spruckit upp lite så man såg lite blå himmel här och var hoppas på att det spricker upp helt så att det bara är vitt och blått och en gul sol där snart, men det är väl säkert bara önskedrömmar som vanligt.. Men man kan ju hålla tummarna ! 

på söndag får jag hem min tv !!!!! sjukt glad över det med, en 47 tums(?) blev det och den kommer stå så fiiiiint där våran lilla tillfälliga typ 17 tums tv står.. måste fan ta en före och efter bil ehe ! ^^ 
Ska nog även försöka fixa iordning på en ny header åt mig och moi snart.. kanske .. under lovet om jag har bilder ;) men har ju inga användbara bilder just nu så det får bli den enkla som vi har ett tag till :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback