Förlåt för dålig uppdate

Hej!
Idag har jag varit i skolan hela dagen (till halv fyra).
I skolan håller vi på med filmrecensioner och det har jag även skrivit på här hemma.
Efter det åkte jag ut till erikslund och letade vinterskor och även byxor.
Velade mellan två par skor och fick världens beslutsångest,men jag valde ett par tillslut och det blir nog super!
Provade även byxor som jag hatar att göra.. men fick endå med mig 2 par jeans,supertighta och uppsydda.
Nu när jag har det mesta jag behöver ska jag sluta shoppa massa grejer.. hehe.
Imorgon blir det först skola och senn efter skolan åker jag till stallet.
Senare på kvällen/eftermiddagen åker jag & Ella med Mikaela till hamre där hon ska hoppa på pay & Jumpen med Bonnie!
Uppdateringen blir nog därför inte den bästa imorgon häller,men ni får stå ut!
Ha det så bra,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback