det finns stunder man glömmer och minns ♥

hejsan våra kära läsare :D
sitter här i min tillfällighet och lyssnar på björnbröder måste se den filmen snart ! älskar disneyfilmer :) blev ingen update igår, träffade min tilda och tovii ! keka på donken skratta och boka biljetter till paranormal activity 3 ;) hahah om mindre än 5 timmar är det dags ! ska fylla på kortet så jag tar mig dit och hem snart .. ska bara orka. 

igår skötte sig prinsesshästen som ett ljus ! helt underbart bra gick hon överdrivet lycklig tjej över henne igår ! och kommit på att jag känner mig löjligt trygg på hennes rygg. Jag har en varnande klocka i bakhuvudet om att rida ut själv, på grund av att det kan hända något ! men jag klarade att rida ut själv utan ångest ! en liten avskrittur i skogen helt underbart ♥ 
ja hon skötte sig som ett ljus och vi fick några fina skritt-trav och trav-skritt-halt. Hon kan nämligen bli jätte jobbig och gärna ta upp huvudet när man ska börja trava, men det är ju liksom hennes natur lite grann :p och så tar hon gärna tvärnit från trav till skritt.. jätte svårt att få en mjuk övergång om det heter så hahahha ! men är jätte stolt över prinsesshästen och längtar tills jag ska få rida på söndag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback