Dagens hopplextion - Choko

Hejsan!
Att jag var i skolan är nog inte så intressant att veta,jag menar alla barn/ungdomar är i skolan varje dag så jag tror nog ni förstår att jag är där varje dag.
Men efter skolan åkte jag iallafall till stallet och pysslade om Mountain,mockade lite extra noggrant,det ska vara fin bädd i vinter!
Sen sadlade jag och gick ut och skrittade med Anna & Mato,Mountain har varit hängig ett par dagar och även idag var hon trött.
Hoppas hon blir piggare snart,lillstumpan.
Efter det gick jag in och tog alla grejer och gick till kontoret.
Valde mellan ett par hästar men jag kände för att ha Choko igen eftersom det gick så bra igår.
Och idag också,det gick lika bra!
Jag kunde reglera henne preciis som jag ville ha henne och så det blev perfekt!
Supernöjd.
Just nu går ridningen sjukt bra vilket är jättekul!
Nu ska jag gå och bada,skriver mer imorgon.
Lite knasig bild på choko från i somras,hade tyvärr ingen annan men den får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback