Color Kick

Hejhej!
Det blev lite väl sent igår så jag hann inte skriva någonting.
Men det gick jättebra för Mikaela & Bonnie,ett nedslag i 60 cm,felfri i 70.
Kolla in hennes blogg här.
Igår kom även min rosa kl-jacka,och jag hade den i stallet idag,den är superskön,är snygg och jag älskar färgen!
Idag när jag var i stallet så skulle jag skritta Mountain,men hon var stissig redan när vi kom ut och gav sig inte,så efter en halvtimma hoppade jag av och går in med henne,hon nästan sprang på mig på vägen in..
Plockade av grejerna och gick för hand istället,mycket enklare så!
Sen mös jag lite uppe på cafét i värmen och lekte med Emilia.
När jag kom hem låg det nya ridstrumpor på min säng,jättesnygga hvpolo och kingsland (:D) som passar till jackan.
Har precis skrivit klart min svenskauppgift som ska lämnas in imorgon och ska snart lägga mig i badet och läsa tidning.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Janina

söt du är bebi <3

du gör verkligen mina sämsta stunder bra igen!

2011-10-20 @ 22:48:09
URL: http://janin-aa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback