you are a cinema, i can watch you forever ♥

Så om dagen nu då :D Jag var ju ut och red "lilla" H idag :) Det var sjukt jävla svårt kan jag lova. Skulle testa att rida med två tyglar, va nått träns jag inte kommer ihåg namnet på. Och jisses vad jobbigt det var ! hahah aldrig vart med om något så svårt ! fattade nada till en början. men med ägarens ord "så såg det RIKTIGT trevligt och avslappnat ut när de två hittade knapparna" så är jag helt okej nöjd med dagens ridning :) måste ju få skylla på tränset ehe (a) Och sjukt glad över att ägaren frågade om jag ville följa med ut imorgon igen :D bara att ställa alarm och gå upp i tid, vilket leder till en tidig kväll.


Lite smått och gott från olika tider.. hittade dessa på mitt älskade minneskort.. och fan va sugen jag blev på godis alltså ! fast egentligen har jag ju "godisförbud" ganska duktig på att bryta det, skulle aldrig klara mig en längre tid som den godisråtta jag faktiskt är (a)
Hästen på bilden är INTE H ;)



HAHAHAHAHA ! bara jag som tycker att han låter som pettson i pettson och findus? Barndomsminnen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback