when you get old in life

hej bloggen ! :D tog med mig min personliga bärbara till skolan för att jag ska lämna in ett arbete som försvann när min thinkpad gick sönder.. Tro mig jag gråter nästan för att den där som jag skrev först var så asum och sen kommer jag och ska skriva den här - det går åt helvete ! 

Jag har i alla fall skrivit klart den, inte nöjd för min skrivar anda syns inte nånstans - kan bero på att jag skrev den natten mellan söndagen och måndagen blev inte klar innan jag somna och sen inatt.. Trött tjej jaa ikväll lägger jag mig direkt efter stallet och imorrn lägger jag mig 8a ! ska sova ut nu, eller försöka :p

Idag ska jag i alla fall åka ut till Heddanloppan, åker 18 så de är ju bäcksvart när vi kommer dit :p får se vad Jossan planerar för oss idag hahaha håll tummarna för att jag lever imorrn :) blogg u later :) ska försöka skriva när jag kommer hem och innan jag dör i sängen efter stallet .. men innan stallet är det plugga engelska som gäller puss på det hatar engelska ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback