we♥it

Åkte ut till fina flickan idag som jag skrev lite längre ner. Red ut en sväng med becka och den orangaspringaren ;)(skämt inom stallet) Gick super förutom en bit där hästarna var som idioter.. Alltså riktig tävlingsgalopp såndär jätte snabb racade en runt med och sen en annan körde på bocksprång - tur att dom inte gled omkull i leran :s Och självklart blev heddan spänd som fan och ett tag trodde jag hon skulle ta bettet och sticka med mig det verkade som så .. Men det gick bra och hon var så snäll så, dansade lite under mig och tog några travsteg.. Resten av biten var hon coollugn så jag slappnade av så mycket jag kunde i kylan och det gick bra resten av biten :)

Nu ska jag sätta in en bild på två träns och mejla till en tjej så jag kan få ett pannband i brunt och rosa som matchar tränset :D om hon hittar rätt färger ;)
Inga bilder idag heller tyvärr om ni inte vill se bilder på träns hahahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback