Toorsdaag !

Imorgon är det fredagsmyyyyyys ! :D hahaha 
jag kan lova att jag är helt död och kände för att ta med mig datorn till skolan idag = tror jag har hål istället för matte :s men så kan de ju gå ;) I alla fall så har jag engelska just nu, jag är svinhungrig och har värsta träningsvärken, i rygg ben och ja - överallt förutom nacke huvud och armar ! känns att de blev lite tufft igår, möjligen därför jag somna i soffan med engelskan över mig hahah
ehrm jag har inge mer att skriva just nu - ska mejla en tjej som säljer/sålde pannband och se om hon fortfarande gör det - ganska sugen på en sån eller två .. men vet inte vadfan jag ska ha för färger??? :s brun/rosa eller svart/orange ?? :o (a) Dagens svåraste fråga :p
Nu ska jag fortsätta plugga, vilket jag kommer göra hela dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback