Svullna ögon..flumminlägg

Hejsan!
Jag vet inte riktigt vad som hänt med mina ögon..men huden runt dem har svullnat och jag är helt rosa och så..
Svider gör det också,och det roliga är att jag har inte en blekaste aning om vad jag gjort.. ååh!
Idag slutade vi halv ett från skolan så jag åkte hem och pluggade lite spanska och sen åkte jag till stallet.
Tog hand om min finaste Putchii och flummade lite med Ida och Fatima,åkte hem runt 6.
Hoppas verkligen mina ögon blir bra till imorgon,jag orkar inte se ut som en tant.. -.-'
Tänkte haka på Emelie lite med den där listan för att hålla uppdateringen uppe lite bättre ;)
Imorgon ska jag sköta Mountii igen,det känns som jag sköter henne så lite när det blir 6 dagars mellanrum till nästa gång :( Men jag hinner inte sköta både henne & Patchanga nu när smittan är i full gång.. känns tråkigt men det känns som jag får prioritera Mountain före Patchanga i många lägen men nej nu ville jag prioritera Putch!
Hihi,lite smårolig text sådär!
Tänke försöka dra med kameran ut på en promenad nån dag och fylla på med lite bilder i arkivet!
Sen tänkte jag också tvinga Tova Heinikoski,den där rödhåriga muppen ni vet att följa med mig till stan och shoppa julklappar och nytt till min garderob. Så när du läser det här,så hoppas jag att du känner dig hedrad. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tovaaaa

Haha ditt retard.. Jag följer med, just tell me when c:

2011-11-30 @ 19:41:43
URL: http://ignorance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback