Snart sovdags!

Jag har pluggat typ halva dagen kan jag lova ! Får åka med mamma imorrn så slipper kolla upp bussarna och gud så skönt det ska bli ! Dock kommer jag sitta där i min ensamhet i typ en timme ;) så antingen skriver jag till er, gör nånting i photoshop eller skriver klart dom sista två sakerna på svenskan.. Hittade inga fler meningar som berör mig.. Måste hitta nått ;o ajja får la överleva !
Imorrn åker jag ut till Heddanloppan och ska kolla med Jossan om jag får sno några bilder från hennes blogg och visa här :)

Ha det sålänge :)


Kommentarer
Postat av: -MHANNAS.BLOGG.SE-

sho allt bra? :)

2011-11-24 @ 23:28:46
URL: http://mhannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går bra det. ;)

2011-11-25 @ 07:41:11
Postat av: Jossan

Som sagt (Tror att mitt namn försvann på förra inlägget.) Det är helt ok. :)

2011-11-25 @ 07:42:59
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback