Skoldag + bild på nya håret !

Tjenarmorsen i lingonskogen ! Eller nått i den stilen :s
bara för att moa la upp en bild på sitt nyfärgade hår kom jag på att jag kanske med ska göra det ? :s ni fick ju en sumpig bild från båten på mitt kastanjeröda hår men nu bjuder jag på en dålig bild(igen) på mitt mörkbruna hår, med en liten genomgående färg av det kastanjeröda(som egentligen va kastanjebrunt)! Blev sjukt nöjd över den här färgen, trivs kung i den :) Inte längre en dum blondin inte ! men ehe ;) jag e ju lite osmart egentligen (a)

Ajja påtal om ingenting så har jag utvecklingssamtal idag, inte bra någonstans. Ligger efter i engelskan el och lämdade precis in datorsaken.. ligger säkert efter i matten och svenskan med.. Men jag försöker hålla igång och få tillbaka jobbarglöden ! Tror det var alla missföstånd i början som gjorde så det sket sig.. Ajja whatever.. antingen e mamma glad eller skitarg efter idag !
Min räddning blir i alla fall att dra ut till Heddanloppan ♥ trodde de skulle dröja ett och ett halv år(till fredag) innan jag fick träffa henne igen hahaha :p 
(såg nu att texten högst upp blev säpe och jag orkar inte göra nått åt den !)
Känner mig lite fjortis på bilden - men tycker för första gången att jag blev söt på en bild *applåder* jag är lite söt, eller hur? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback