Sista turen på ett tag !

Jajamen, det var sista turen på Heddan idag tills nästa helg ungefär tror jag :(( men sånt är livet ! får ju träffa min bästaven så de får liksom väga upp det dåliga ;)

Red i alla fall Heddanloppan i paddocken idag och jag kan lova att hon gick som en stjärnkikare.. Slet rumpan av mig, gjorde allt jag kunde komma på och lite till.. Tills jag kände den där frustationen komma krypande och jag bara kände på en gång att det inte var bra.. Så Jossan kom som en högerhand fort - störaren emelie ;) - och hjälpte mig och jag lugnade ner mig på en gång.. och sen bara kom allt så självklart, säkert bara för att hon var där ;)
Efter lite om och men började hon slappna av och sen började hon gå som ett ljus ! Testade lite grann när hon gick så bra och behöver jag säga att jag lever på det ?! :D

nu ska jag nog gå och sova, blev inte sängen före 10 :((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback