PINSAMT :o

Ehe, alla känner vi väl till dom mest pinsamaste stunderna eller hur? Det kan jag i alla fall lova att jag gör :p hahahaha ja - fast det är en annan historia ..
Idag satt jag från ingenstans med typ 2 och en halv till 3 timmars håltimme. Jag dog lite grann där tro mig ! men jag slapp matteprovet för den här gången ;)

Jag ska nu ta och göra iordning lite glass eller en milkshake åt mig själv - inte bestämt mig om jag vill ha hallon eller kanske jordgubb/vanilj/päron milkshake eller om jag vill ha glass med nougatsås ♥ Nått av det åker ner i min mage i alla fall ;) ehe !

ska lägga in bilder på datan sen slänger jag upp nått litet från finland :) Imorgon ska jag till heddan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback