Något man älskar. (just nu äter jag antagligen mat med mina polers)

Känslan att leva för något man verkligen älskar.
Jag älskar hästarna och stallet,det är det bästa jag vet.
I stallet finns mina bästa vänner,dem finns där året runt.
Att leva in för något,att brinna för något gör att iallafall jag mår bra.
Jag mår bra av att vara i stallet och pyssla med hästarna.
Att veta att man behövs,för det gör man alltid.
Stallkompisarna,i stallet har jag nog hittat dem flesta av mina närmsta och bästa vänner.
Kompisar man kan skratta och ha kul med,men också kan dela mindre bra grejer med.
Även förebilder,folk man ser upp till finns där.
Det finns ju såklart mindre bra saker med stallet,men dem bra väger upp det dåliga.
Jag hade nog inte varit den personen jag är idag om det inte vore för att jag började hålla på med hästar och vara i stallet.
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback