mums med skolmat

Kan säga er att jag mådde bra idag, tills jag åt skolmaten .... Vet fan inte var det va, de såg ut som kattmat, det smakade som kattmat(smakat för många år sen och kommer fortfarande ihåg smaken och då menar jag blötkattmat) och jag mådde på exakt samma sätt som efter att jag ätit kattmat.. BLÄ det var ett obehagligt minne som dök upp ... jag mår väl bättre nu mår illa och får hulkningar ibland när jag tänker på skolmaten men det går över.. Kan i alla fall behålla normal mat ! :D har bara vågat äta en bit korv och några köttbullar.. Men stolt är jag !

Men istället så slutar jag inte till lunch imorgon måste ta igen el lektionen så jag blir klar ett extra tag ... dock är jag hemma tills jag ska ut till Heddan, om det vart imorgon? måste fråga jossan :p hahaha :)
I alla fall på torsdag åker jag till dalarna jag längtar :D och det blir bio på senaste twilightfilmen på lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback