mina drömmars mobil


Bild lånad från google !

Alla andra vill ha en Iphone 4/4s, Den där nya samsungen flashig och allt. Men jag, jag vill ha en iphone 3 ! Vet ni hur många gånger jag kollar på den där mobilen om dagen ibland? Blocket 24/7 och dregglar lite .. Jag skulle ju inte tacka nej till dom andra två, eller jo möjligen samsungen.. usch ! hatar märket ! men skulle ju inte tacka nej om jag fick en då jag inte äger en egen mobil.. Hittade en jätte billig.. Kanske ska lägga pengar på den och kolla om mamma kan hjälpa till kanske, typ 300 kr plus att låsa upp.. 
Annars håller jag tummaran på att jag lyckas få in en ny bra mobil snart ändå.. Har fan inte ägt en egen mobil på ett och ett halvt år typ :(((( men thats life !
Nu ska jag sätta mig ner med läxan framför mig istället för datan.. Boken och frågorna ska trots allt vara klara imorgon, nästan klar ! Bara slita sista biten och drömma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback