Känslan av att vara ensam hemma !

den ni.. den är inte trevlig alltid kan jag lova, men vafan ska ändå sova snart - ska börja skriva saken i alla fall.. men måste soooova snart så jag orkar upp till stallet hahahha ;)

Mina naglar är i alla fall klara och dom blev fula som stryk men jag e så jäkla stolt över dom då de var första gången jag gjorde ett par naglar med så mycket pill.. jag är inte duktig av mig på sånt vis och sitta och pilla och göra småsmå ögon och näbbarna jisses ! glad över att det bara var på en hand ;) är sugen på att göra mer ... kanske ska testa dom där ipods naglarna :p måste i vilket fall som helst köpa lim innan jag tar på dom... kör nog på superlim ;)

och ursäkta mig ! men är det bara jag som tycker det är lite väl "omoget" att gå på gymnasiet och fortfarande säga kbry? okej jag har aldrig gillat kbry.. Men att vara 16 och gå på gymnasiet och använda det? njaaee de e lite väl långt ner på min lista, trodde trots allt bara att det var 98or och 97or(killar) som fortfarande sa det.. Förlåt till dom men liksom hallåå? Kbry? är det bara jag som hör hur de låter? det är sånt ens 12 åriga lillebrorsa ska säga när man skäller ut honom för att man ska bli ännu mer irriterad ...? välkommen till världen där killarna runt dig fortfarande borde leka med pinnar emelie :p

Moa kommenterar (igen) : haha,jag brukar säga det för att ''retas'' med folk.. inte seriöst altså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback