jag blir galen

Jag blir galen på min uppdatering,jag har inte haft lust ork eller tid.
Men nu är jag igång igen. Struntar i att skriva vad jag gjort gårdagarna och skriver om idag och frammåt!
Idag har jag varit i skolan och haft beep-test på idrotten,mitt knä är helt cp som vanligt och det känns/kändes som jag var påväg att bli sjuk så jag sprang så länge jag orkade och struntade i att pressa till de yttersta!
Sen åkte jag till stallet och borstade på Electra samtidigt som Johanna mockade åt henne,hon är så söt när man borstar för hon ska alltid ha huvudet på/nära än..
Sen mockade jag åt Patchanga och gav båda mat,gick upp till cafét och värmde mig och pratade lite med Janni och sen borstade jag Patchanga och åkte hem.
ingen bryr väll sig vad jag gjort i punkt och pricka en hel dag kanske.. men skitsamma jag har endå ingenting att skriva om så!
Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback