Gårdagen

Tjenare tjenare,här sitter jag och har precis gjort lite biologi samt några små tal matte.
Jag ska strax äta lunch för att sedan åka vidare till stallet och ta hand om Electra & Patchanga.
Senare på kvällen följer jag med Mikaela till hamre där hon ska hoppa en p&j med Bonnie.
På fredag är det deras första riktiga tävling!
Igår åkte jag och Tova hem till Malin & käka kebab och glodde på nån konstig film..slog av den efter bara några minuter.
Satte på en av beckfilmerna men det varade inte heller så länge då Malin skulle göra sminkningar på oss,haha!
Åkte hem till tova efter det och gjorde ingenting tills Maria och Lena kom,då stannade jag ett tag och sen åkte jag hem.
Idag följer antagligen min kamera med till stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback