fina flickan !

Var ute till prinsesshästen idag :) Kan ju säga att jag inte är helt nöjd över dagen - känns verkligen när jag inte ridit henne på länge :p

Och som dom flesta som sett mig rida har sett att jag fortfarande har lätt för att luta mig fram(jobbar på det) och självklart känner heddanloppan av det och använder det emot mig ! Så Jossan blev min räddare i nöden och tog till lite hjälper för att jag skulle få träna extra mycket på min sits. Och fyfan va glad jag blev över att hon tog det beslutet - jag behöver verkligen det, tack Jossan ! ♥
Och tillslut så kändes det faktiskt bra, men känns åt helvete att jag ska till dalarna nästa helg då de blir ytterligare än helg som jag inte få rida(Hon vilar vardagarna och rids helgerna). Men efter det har jag inte planerat på att röra mig en milimeter från västerås och då får stackarn stå ut med mig normalt igen ;) hahaha ska knäcka den där "heddanmanualen" snart, känner hur envisheten börjar hinna ikapp mig och känner att snart kommer jag slita arslet av mig för att få till det rätt! Vilket egentligen bara är bra ;)


Heddanloppan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback