"du kan ju inte greja en studs om du inte ens kan säga en studs"

"*harkel* säg efter tigerrr
Eeen Woppsi-Doppsi, Lopp-Di-Loppsi, Alli-Hoppsi-Sång 
En Woppsi-Doppsi, Lopp-Di-Loppsi, Alli-Hoppsi-Sång
Det är den studs som ger dig skjuts, vi sjunger än en gång
Våran Woppsi-Doppsi, Lopp-Di-Loppsi, Alli-Hoppsi-Sång.

Så, hälften av studsen är till 90 procent mental.
Om du räknar ut den exakta tiger-banan och delar accelerandationen med
kvadratnoten ur din återstuds, så kommer din vertikala situatitionsindikator
och din accelerandation att göra studsen hydrandalarisk och ogravitationerad
i en accelerandistisk motbana.
Några frågor?"
Emelie äälskar Tiger ♥

Men nu är det dags att bjuda på några fler bilder på Heddanloppan♥

Suddig bild förlåt


Hjärtat är där för min skänkel var helt förtääskiig ! men de lär ni förstått själv man får la
bjuda på lite.. ehe .. blev inte riktigt nöjd med någon bild på grund av min skänkel..
och nu när jag sitter och skriver ser jag också att mitt spö inte syns xP


hahahahahahaha älskar bilden ;)



Kommentarer
Postat av: Nelly

Fina ni är ihop :)

2011-11-02 @ 09:34:28
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback