don't cry, just say "fuck you" and smile.

ÄNTLIGEN är jag hemma i mitt hem i västerås ;) har vart svinkallt "där uppe" och jag och ida äventyrade oss ut med hennes ganska stora och starka hund ut på hala vägar för att få hem två cyklar... Det gick faktiskt helt bra, ingen slog ihjäl sig ;) 
Idag däremot blev jag uttvingad på is.. Jag kan verkligen inte åka skridskor ! fast ramlade inte en enda gång HAH dock så ägde småungarna ut mig - men jag skyller på att dom faktiskt va med i hockey-knatte-laget... hahahaha humor :p 

tog förresten inte ett ENDA kort där uppe, åt helvete va arg jag är på det :(( men så kan det vara .. taggar snart film med mami och lite pepparkaksdeg :) troligen chickennuggets till mat innan :p

Kan däremot säga att pepparkaksdeg och rynkebys(?) äppeljuice smakar ungefär exakt som spya när det blandas ! VARNAR er till att INTE prova på detta ! hahah fyfan va äckligt det var !



Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha ursch !! ;)

2011-11-20 @ 21:36:28
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback