deprimerad tjej !

Jag är SÅ himla deprimerad just nu :( jag vill vill till globen i helgen - men jag ska sitta i min ensamhet när alla andra(överdriv) åker dit *snyft* Men får gotta mig med att jag ska dit nästa år :D Ingen fråga där inte det är ett påstående, jag skiter i vilken dag eller med vem ! Jag ska dit och ha jävligt bra platser :D

Åkte ju till Heddanloppan idag :) och de blev att fixa henne vid hagen(Hon gillar inte att tillfälligt skiljas från sin bäbis) sen en lite kortare tur ut.. Och jääääklar vad Heddan tyckte att en haflinger va ful ! Hade ju fått höra historier, men blev jäkligt chockad :p hahaha så kan de gå "mamma skyddar oss från allt" tyckte heddan ; och mamma är då Jossan och inte min mamma ehe ! :p
Gick bra övrigt, blev inga bilder - kameran var med men kände att jag inte litade på vädret helt :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback