Dålig uppdate

Har varit borta och internetet var sjukt segt/inget alls.
Och jag var supertrött igår men jag är tillbaka! :D
Jag red idag på Nogge och han var seg men jag försökte bara att driva och driva och i slutet gick det rätt bra!
Red på Albin igår och det gick också helt okej.
Sen red jag på Bonnie eftersom både Ella & Mikaela var i globen,det gick riktigt bra faktiskt!
Orkar inte skiva så omgående om ridpassen men jag är rätt nöjd över alla 3 fina ponnyhästar! :D
Imorgon är det studiedag och då ska jag ner till stan och handla julklappar med Janni!
Det kändes riktigt välbehövligt att få ledigt en dag nu.
Men nu ska jag kolla på lite program på svt.play,vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback