Dålig uppdate igåår

Jag hann inte uppdatera igår för jag var tvungen att göra massor av läxor,och det går före.
Men idag firar jag och Mountain ett helt år tillsammans.
Det är helt otroligt att tiden har gått så fort!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har varit i skolan och haft utvecklingsamtal,skulle slutat 13.30 men utvecklingsamtalet började 2 så jag fick vänta 1 och en halv timme i skolan -.-'
Men utvecklingsamtalet i sig gick jättebra :D
Sen när jag väl kom hem gjorde jag en jättefin ''tårta'' till Mountain och sen åkte jag till stallet och tog hand om Patchanga.
Imorgon är det biologi prov så jag ska nog plugga lite till på det..
Men bilden på min tårta kommer nog inom snarast då jag ska mobil-blogga upp det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback