Dagens ridpass - Promise (jagvillinteblilängre)

Jag får göra ett lite snabbare ridpass inlägg idag jag med,ska strax gå och sova.
Vi började rida fram och hon kändes lite..motsträvig.
Men efter ett tag började det släppa och hon började lyssna och vara med mig.
Vi jobbade lite på volter och hon började slappna av och mjukna lite.
Sen gjorde vi lite öppnor och det gick bra,försökte göra det lungt och mjukt men ibland stressade hon lite för mycket.
Men endel öppnor blev endå rätt bra.
Sista galoppen räcade hon på och jag försökte låta henne göra det också.
Sen skulle vi trava utan händer och det gick inte.. hon bet tag och sprang som en tok.. sötnosen!
Hela gruppen red barbacka och herregud vad lång jag kände mig,usch!
Det känns så jävla hemskt att jag snart inte kommer kunna rida en av mina favoritponnys..
JAG VILL INTE VÄXAAAAA. sadface x200 :(

Emelie skriver: Om du är kortare än mig SLUTA VÄX FÖFAN :D då är jag längre än nån ^^ hihii sadface åt dig moi :(

Kommentarer
Postat av: Izza<3

Stackars dig MOA !! :( <333

2011-11-14 @ 22:29:52
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback