Dagens ridpass - Albin

(det blir ett litet snabbt inlägg idag)
Det blev Albin som jag ville!
Han var faktiskt jättetrevlig.
Vi red fram och det gick bra.
Vi skulle korta och länga galoppen,det gick dock mindre bra.
Kortade man minsta för mycket blev det 4-taktig galopp,men det gick bättre att länga.
Försökte endå rida ihop honom för han blev gärna för lång.
Sen gjorde vi lite galoppombyten som i en båge med 2 galoppombyten,första gången bytte han bara med fram men alla andra gånger bytte han jättefint,det gick verkligen super!
Jag är supernöjd och jag ska nog välja honom flera gånger,jag hoppas att han får stå kvar ett bra tag till!
(bild kommer en annan dag)


Emelie kommenterar ;): Moooa vi vill ha bild nunununuuuu och jag vill se när du rider honom nån gång :D (bäst för dig att du inte är seriös när du säger de ;o då blir jag ledsen :((((( time to läxa upp moi lite :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback