Dagen'

Vaknade runt 9 och skypade i nån timme med Isabell.
Åkte till stallet runt halv tolv och åt lunch med Jennifer & Jossan.
Tog hand om Electra (ska fixa bild på henne inom snarast) och släppte henne i hagen,hon blir alltid superglad och galopperar ut i hagen i full galopp. Såsöt!
Mockade åt båda hästarna och när Patchanga kom in borstade jag på henne,lergrisen!
Åkte hem och åt god mat och nu sitter jag här och kollar runt lite på datorn,lyssnar på musik och äter lite godis,själv.
Isabell skulle antagligen vara här nu,men det var så mycket på höstlovet och jag behöver vila lite så jag avstog.
Ska nog kolla lite på biologin & spanskan nu så jag slipper göra det i veckorna när jag har massa annat att göra.
Tänkte bara tillägga att min enter-knapp på tangentbordet är sönder så jag får sitta och trycka på en enterknapp på skärmen varje gång jag ska byta rad,vilket är riktigt irriterande.
Men vad gör jag inte för eran skull.
Imorgon ska jag till stallet och rida,är 3:a eller 4:a så vi får se vilken polle det blir.
Dressyr,för er som vill veta.
Ska också försöka ta en sväng och fota någon dag..
Sen måste jag boka tid hos frisören,är riktigt,riktigt trött på mitt hår.
Börjar bli riktigt råttfägad igen -.- och slitet så jag ska toppa igenom det,tunna ut det och slinga lite ljusare slingor.
Vi får se vad jag gör med det till sommaren,jag hade sagt att det skulle få vila till sommaren och sen färga lite ljusare igen,men jag orkar verkligen inte ha det som det är nu,så sjukt fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback