Black n' White

Jag är hemma från skolan :D sjukt glad tjej hemma nu istället för efter 4a !!!!!! :D inte för att jag någonsin kommit ifrån det sålänge ;)
Blev nekad att ta ledigt nu på fredag och jag säger bara helvete att jag inte bad mamma sjukanmäla mig ... men jag åker ändå ! Det är EN svenska lektion jag har hela fredagen så det ger inte så mycket frånvaro.(Tänk ALDRIG som jag mina läsare det är det dummaste man kan göra ibland och verkligen vid sånnahär tillfällen!) Har i alla fall 12% frånvaro varav 11% är giltig. Ajjabajja emelie ! EN HEL procent är ogiltig ;) Men antar att det är finland och sånna gånger då jag vart tvungen att gå hem för att jag inte mått bra som är giltiga den där ogiltiga den vet jag inte :s Men efter fredag ska jag sitta i skolbänken sålänge jag inte är sängliggandes. dutti tjej ^^ Och egentligen kan man ju inte räkna fredagen som skolk, eftersom jag sitter i en annan skola och pluggar svenska, engelska matte OCH el .. alltså .. alla ämnen jag har utom datorkunskap. när jag kunde setat i min egna skola och haft en lektion... suck vad gör man inte för sina bästa vänner? :)

Nu ska jag ta och äta lite glass kanske ta itu med lite disk och sen ska jag åka till Heddanloppan nån gång mot kvällen, som jag redan skrivit ;)

Dagens kom ihåg-lista:
Ringa G och C och kolla hur jag ska ut till hjärtat
Få tag i mejladresser till hela tjocka släkten som ska ha min önskelista.(Vilket är mammas sida och den blev inte så tjock längre :(((( fasiken ! inga många julklappar ;o Skämt åsido bortskämd snorvalp :D)

Tror inte de e nå mer jag måste måste måste göra :p blogg u later ! Ska kolla upp om jag får visa några bilder på Heddanloppan från tiden då hon sprang in på banorna :) kan säga att min fina flicka sprungit in en liten slant och det hade inte setat fel med dom pengarna :p hahahha 

FÖRRESTEN ! har kommit på att jag vill lära mig att köra, alltså häst och vagn typ som trav.. eller bara med en såndär söt vagn :) ska kolla upp om det finns några möjligheter för mig att få lära mig det :D ville verkligen gå på wången :( jävla västerås och förstöra min framtid ! bara för att dom inte kunde hjälpa till med en tillräckligt stor summa.. snååååla jefflar ! :((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback