Bildbomb finland !

image description
Kul när den alkoholfria drinken snos av min lill kusin :p ajja, hon blev ju glad :)


tyckte bilden blev så cool :o den är icke redigerad nånting - det där är 110% original ! fotade genom en tonad bilruta ;)


i bollhavet för första gången på .... väldigt många år ;)


ett par angry birds hörlurar inköpta ! dom var så söta så jag kunde inte låta bli ;)


bild tagen av Moster med min kamera på coca cola flaskorna vi fick från donken :p


min kärlek till att fota glas, isbitar och olika "drinkar" är stor !


lillkusinen som snor ett andra glas från mig, tack och lov att dom var alkoholfria ! hon var galen i dom ;)


som sagt kärleken till is ♥


min nya tillfälliga hårfärg :p


den bilden får avsluta finlandsbilderna ! även om den sista är tagen i sverige ;) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback